Juridisch Medewerker
Wil jij jouw juridische kennis inzetten binnen een dynamische en veelzijdige werkomgeving? Heb je affiniteit met de bancaire sector en krijg je energie van het ondersteunen van diverse juridische processen? Dan is de rol van Juridisch Medewerker bij BNG iets voor jou!
Wat ga je doen?
Als Juridisch Medewerker maak je deel uit van de afdeling Juridische en Fiscale Zaken (JFZ). Deze afdeling geeft juridisch advies over onder andere kredietverlening, betalingsverkeer, treasury en IT. Je werkt nauw samen met zowel interne als externe stakeholders, waaronder Treasury, Back Office, en (buitenlandse) dealers en advocatenkantoren.
Een greep uit jouw dagelijkse werkzaamheden:
- Corporate housekeeping: Je bent verantwoordelijk voor het bijhouden van procuraties in het handelsregister van de Kamer van Koophandel, het UBO-register van BNG en het opstellen van volmachten.
- Ondersteuning bij obligatie-uitgiftes: Je biedt operationele ondersteuning bij het uitgeven van obligaties door BNG.
- Projectondersteuning: Je ondersteunt het juridische team bij projecten, waarbij je zorgt voor een gestructureerde aanpak en efficiënte uitvoering.
- Administratieve taken: Je beheert de administratie van nieuwe dossiers die centraal binnenkomen en zorgt voor archivering in het document management systeem.
Jouw werkplek
De afdeling JFZ is een onderdeel van de CFO-kolom en bestaat uit een hecht team van zes juristen. Je rapporteert direct aan het Hoofd JFZ en werkt in een omgeving waarin je energie haalt uit verschillende projecten en verantwoordelijkheden. De afdeling speelt een cruciale rol in het juridisch ondersteunen van BNG, zowel intern als in samenwerking met externe partijen.
Wat vragen we van jou
- Je hebt minimaal een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in juridische richting.
- Je hebt ten minste 1-2 jaar werkervaring; meer mag uiteraard ook.
- Je bent communicatief sterk.
- Je bent stressbestendig en hebt een hands-on mentaliteit. Je krijgt energie van het bezig zijn met verschillende projecten.
- Je werkt nauwkeurig en hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Je bent behendig met Word, Excel en document management systemen en kunt deze tools efficiënt inzetten in je dagelijkse werkzaamheden.
Wat bieden wij?
Wat kan en mag je verwachten als je gaat werken bij BNG Bank? Je komt te werken bij een duurzame en maatschappelijk betrokken bank, waarbij het belang van de klant voorop staat in alles wat we doen. We doen het samen, met elkaar en met onze klanten. We verbinden, ontwikkelen als mens en professional en waarderen je om wie je bent en wat je bijdraagt. Het werk wat we doen is bijzonder, maar we blijven bescheiden. Dit is waar wij trots op zijn. We zijn een betrouwbare werkgever met een duidelijke missie. Bij ons kun je opvallende prestaties leveren en krijg je direct veel verantwoordelijkheid. Natuurlijk kun je óók rekenen op goede arbeidsvoorwaarden, zoals:
- €2904 tot €5322 euro bruto per maand op basis van 36 uur. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- Een 13e maand en 8% vakantietoeslag (uitbetaling per maand);
- Hybride werken. Je ontvangt van ons een thuiswerkplekvergoeding van €750,- per 5 jaar en een onkostenvergoeding thuiswerken van €4,- per gewerkte dag;
- Reiskostenvergoeding €0,23 per kilometer en volledige vergoeding OV kosten obv 2e klasse;
- Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden via ons opleidingsplatform Archipel. We vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen, daarom kun je hiervan ongelimiteerd gebruikmaken;
- 27 vakantiedagen per jaar op basis van een werkweek van 36 uur en de mogelijkheid om dagen te kopen en verkopen;
- Een sportvergoeding ter waarde van € 400,- netto per jaar;
- Een fietsplan ter waarde van € 3000 per 3 jaar;
- Gratis stoelmassages, bootcamp / yoga;
- Eens in de zeven jaar kun je twee aaneengesloten maanden met Vitaliteitsverlof.
En nog veel meer….ontdek het zelf!
Meer informatie
Voor vragen over de functie of over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Imran Ahmed, Corporate Recruiter, +31 627285212 of via werkenbij@bngbank.nl
Procedure
Onze selectieprocedure bestaat uit een telefonische kennismaking met de recruiter en maximaal twee selectiegesprekken, gevolgd door een arbeidsvoorwaardenvoorstel. Conform ons wervings -en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang. Een pre employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Geen ongevraagde acquisitie
Voor het mogen aanbieden van cv’s aan BNG Bank N.V., dient een extern recruitmentbureau een overeenkomst hiertoe met BNG Bank N.V. te zijn aangegaan. Daarbij mag alleen een cv worden ingediend indien het bureau is uitgenodigd om mee te zoeken naar geschikte kandidaten voor een betreffende functie. Alle ongevraagde cv's die buiten deze voorwaarden worden aangeboden zal BNG Bank N.V. niet of als directe sollicitatie van de kandidaat behandelen. Aan het voorgaande kan een bureau dat het ongevraagde cv stuurde, geen rechten ontlenen. BNG Bank N.V. is hierbij geen plaatsingskosten of enig andere vergoeding verschuldigd. Ongevraagde cv’s worden niet teruggestuurd door BNG Bank N.V.