Ambtelijk secretaris
Wil jij werken voor de 4e grootste bank van Nederland, die gedreven is door maatschappelijke impact? BNG Bank heeft als kernwaarden duurzaam, betrouwbaar en professioneel en wil sociale impact creëren. Voel jij je hiertoe aangetrokken en ben jij die enthousiaste collega, die zich graag wil inzetten om binnen BNG Bank bij te dragen aan de gestelde doelen?
Vanwege het pensioen van de huidige ambtelijk secretaris zoeken we een nieuwe collega. Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het vastleggen van vergaderingen en besluiten van de OR en aanverwante commissies. Je biedt professionele ondersteuning aan de ondernemingsraad en zijn commissies, waardoor de leden zich optimaal bezig kunnen houden met de inhoudelijke taken van de ondernemingsraad.
Wat ga je doen?
Vanwege het pensioen van de huidige secretaris zoeken we een nieuwe collega. Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het vastleggen van vergaderingen en besluiten van de OR en aanverwante commissies. Je biedt professionele ondersteuning aan de ondernemingsraad en zijn commissies, waardoor de leden zich optimaal bezig kunnen houden met de inhoudelijke taken van de ondernemingsraad. Je hebt de volgende verantwoordelijkheden:
- Voorbereiding OR-/overlegvergadering;
- Notuleren van diverse OR (gerelateerde) vergaderingen;
- Ondersteunen en adviseren van OR voorzitter;
- Bewaken van afspraken en procedures;
- Correspondentie verzorgen;
- Digitale communicatie actueel houden;
- Postbehandeling;
- Verzorgen van informatievoorziening.
Jouw werkplek
Als ambtelijk secretaris ben je verantwoordelijk voor effectiviteit en efficiëntie van besluitvormingsprocessen in de ondernemingsraad. Voor een goede uitoefening van de functie is nauwe samenwerking en frequent overleg met Head of HR en de betrokken HR Business partner van belang.
Wat vragen we van jou
- Je bent integer en gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke zaken;
- Je bent organisatiesensitief en communicatief vaardig;
- Je kan goed samenwerken en je bent een echte verbinder;
- Je bent punctueel en hebt oog voor detail;
- Overige competenties.
Wat neem je verder mee?
- Opleiding op HAVO/MBO-niveau of gelijkwaardig ervaringsniveau;
- Specifieke scholing voor ambtelijk secretaris medezeggenschap, leergang 1;
- Enige jaren secretariële / administratieve ervaring;
- Affiniteit met de medezeggenschap;
- Kennis van de wet op de ondernemingsraden of andere relevante medezeggenschapswetgeving.
Wat bieden wij?
Wat kan en mag je verwachten als je gaat werken bij BNG Bank? Je komt te werken bij een duurzame en maatschappelijk betrokken bank, waarbij het belang van de klant voorop staat in alles wat we doen. We doen het samen, met elkaar en met onze klanten. We verbinden, ontwikkelen als mens en professional en waarderen je om wie je bent en wat je bijdraagt. Het werk wat we doen is bijzonder, maar we blijven bescheiden. Dit is waar wij trots op zijn. We zijn een betrouwbare werkgever met een duidelijke missie. Bij ons kun je opvallende prestaties leveren en krijg je direct veel verantwoordelijkheid. Natuurlijk kun je óók rekenen op goede arbeidsvoorwaarden, zoals:
- Een goed salaris. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring;
- Een 13e maand en 8% vakantietoeslag (uitbetaling per maand);
- Hybride werken. Je ontvangt van ons een thuiswerkplekvergoeding van €750,- per 5 jaar en een onkostenvergoeding thuiswerken van €4,- per gewerkte dag;
- Reiskostenvergoeding €0,23 per kilometer en volledige vergoeding OV kosten obv 2e klasse;
- Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden via ons opleidingsplatform Archipel. We vinden het belangrijk dat jij je blijft ontwikkelen, daarom kun je hiervan ongelimiteerd gebruikmaken;
- 27 vakantiedagen per jaar op basis van een werkweek van 36 uur en de mogelijkheid om dagen te kopen en verkopen;
- Een sportvergoeding ter waarde van € 400,- netto per jaar;
- Een fietsplan ter waarde van € 3000 per 3 jaar;
- Gratis stoelmassages, bootcamp / yoga;
- Eens in de zeven jaar kun je twee aaneengesloten maanden met Vitaliteitsverlof.
En nog veel meer….ontdek het zelf!
Meer informatie
Voor vragen over de functie of over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Susanne van Dijke, HR Business Partner, +31 625014836 of via werkenbij@bngbank.nl
Procedure
Onze selectieprocedure bestaat uit een telefonische kennismaking met de recruiter en maximaal twee selectiegesprekken, gevolgd door een arbeidsvoorwaardenvoorstel. Conform ons wervings -en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang. Een pre employment screening is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Geen ongevraagde acquisitie
Voor het mogen aanbieden van cv’s aan BNG Bank N.V., dient een extern recruitmentbureau een overeenkomst hiertoe met BNG Bank N.V. te zijn aangegaan. Daarbij mag alleen een cv worden ingediend indien het bureau is uitgenodigd om mee te zoeken naar geschikte kandidaten voor een betreffende functie. Alle ongevraagde cv's die buiten deze voorwaarden worden aangeboden zal BNG Bank N.V. niet of als directe sollicitatie van de kandidaat behandelen. Aan het voorgaande kan een bureau dat het ongevraagde cv stuurde, geen rechten ontlenen. BNG Bank N.V. is hierbij geen plaatsingskosten of enig andere vergoeding verschuldigd. Ongevraagde cv’s worden niet teruggestuurd door BNG Bank N.V.